En aquest article trobem informació sobre materials educatius computeritzats. Fa referència a com haurien de ser els ambients d’aprenentatge interactiu, defineix i analitza les potencialitats dels micromons lúdics interactius, els quals afavoreixen la capacitat dels alumnes per manipular, crear, generar, escollir, plantejar-se i solucionar problemes, individualment o de forma cooperativa, compartir coneixements…
Les seves característiques segons el tipus de software que s’utilitzi , aspectes crítics del seu disseny i també de la manera que tenim d’utilitzar-los.
Parla del paper del mestre i de l’alumne (l’usuari). Quan utilitzem una aplicació educativa multimèdia, no podem deixar a l’atzar la manera com els utilitzarem, cal tenir uns objectius clars d’aprenentatge, així com el rol que els docents i els alumnes desenvoluparan depenent del programari que s’utilitzi i el que es vulgui aconseguir.
L’article conclou amb una breu reflexió sobre la necessitat de repensar l’educació com un tot i no només repensar els medis que utilitzarem ja que estem en una nova societat. L’era de la informació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario